Followers

Wednesday, August 10, 2011

Day 14

Hi,

Okay... It's the first time ever I did something like this, so I knew I was going to make mistakes.
I did... I cut the windows on the wrong wall and I end up losing a lot space in each room.
I think the doors are too big or I should put the door in a hallway of sort. So more space was lost.
But I can't, CAN'T have everything redone. My color ink it's at its lasts drops, and I can't go buy more at the moment.
So it's going to stay like that for this specific dollhouse. I'm going to make furniture somewhat smaller and pretend that's a wall in the 'open' side.
The staircase's still giving me a headache... I think I'm going to try making a circular/spiral one or ask an architect friend for advice. *Sigh*

Now the pictures from yesterday labor
The playroom - third floor - is done.. Very cute wallpaper  - thanks again The Inspiration Gallery. And I'm thinking... borders... God I'm out of control!



Oi,


Ok ... É a primeira vez que fiz algo assim, então eu sabia que ia cometer erros.
Eu fiz ... Cortei as janelas na parede errada e eu acabar perdendo muito espaço em cada cômodo.
Acho que as portas são grandes demais ou eu deveria colocar a porta em um corredor de alguma maneira. Então, mais espaço foi perdido.
Mas eu não posso, NÃO POSSO refazer tudo. Minha tinta colorida está nas suas últimas gotas e eu não posso ir comprar mais no momento.
Então vai ficar assim para esta casa de bonecas específica. Vou fazer móveis um pouco menor e fingir que existe uma parede no lado "aberto".
A escadaria continua me dando uma dor de cabeça ... Acho que vou tentar fazer uma circular/espiral ou pedir conselho a um amigo arquiteto. * Sigh *


Agora as fotos do trabalho de ontem:
A sala de jogos - terceiro andar -está feito .. O papel de parede é muito bonito - obrigado novamente  The Inspiration Gallery. E eu estou pensando... bordas... Deus, eu estou fora de controle!






Some 'dry' assembling:
The front/back wall. I'm still going to cover that with a brick or wood paneling paper. I think.


Algumas montagens 'a seco'
As paredes frente/fundo. Eu ainda vou cobrir estas paredes com um papel de tijolos ou tábuas de madeira. Eu acho.

Here are the rooms more or less in place: In the luncheon room Beyoncé, my frog singer, pops up.
The three upper rooms are from the other side of the house.


Aqui estão os cômodos mais ou menos no lugar. Na sala de almoço, Beyouncé, minha sapa cantora aparece. Os três cômodos de cima são do outro lado da casa.



And here she is in the kitchen with the 'original' furniture... Way to big, the fridge is covering one of the windows...The stuff over the oven is the exaustor (?)thingy


E aqui está ela na cozinha com a mobília 'original'. Muito grande, a geladeira está cobrindo uma das janelas... o treco sobre o fogão é o exaustor (?)


 She walked into the luncheon to see more furniture. The red 'thingie' on the table is a chandelier (?)


Ela caminhou até a sala de almoço para ver o resto da mobília. A 'coisa' vermelha na mesa é o candelabro.


That's her again, after getting the gray thing off her shoes. She was going down the stairs singing her head off... Aeh! If you take a closer look you'll see that's still some stuff on her shoes... But at least her feet are free to move around.


Lá está ela de novo, depois de ter a coisa cinza serrada de seus sapatos. Ela desceu as escadas cantando a plenos pulmões ... Aeh! Se você der uma olhada mais de perto dá pra ver que ainda tem um pouco da coisa nos sapados dela... Mas pelo menos seus pés estão livres para se mover.



This staircase is at 90% with a 'plus step'. Oh I forgot to give credit: I found this staircase in Sherree Picasa printables... Very good template. Thank you, dear for sharing.

I'm going to finish gluing the floor on the nursery room tonight. Pictures tomorrow, let's hope.
Next one the dreadful dinning room. At least I finally decided on the wallpaper  - a 'leafy' green/gold.
The staircase rooms are going to be last. For sure!
See ya!

P.S. Is there ANYone following this thing? At ALL???
;)



Esta escada foi feita a 90%, com um degrau 'a mais'. Oh, eu esqueci de dar créditos: Eu encontrei esta escadaria em Sherree Picasa printables ... Um modelo muito bom. Obrigado, querida por compartilhar.
Vou colar o revestimento do assoalho do berçário hoje à noite. Fotos amanhã, vamos esperar.
Em seguida a terrível sala de jantar . Pelo menos eu finalmente decidi sobre o papel de parede - um verde 'folhado'/ouro.
As salas da escada serão as últimas. Com certeza!
See ya!


P.S. Existe alguém seguindo esta coisa? Mesmo??
;)

No comments:

Post a Comment