Followers

Monday, August 22, 2011

Day 16 - I think...

Hi,

Okay, during the weekend I did start the dinning room, but I got bored and I didn't finished. They were left there, on the top of the dollhouse 'drying'... for three days...
But I got the prototype of a circular/spiral staircase! Work was very slow today and I was inspired. My boss gave me some tips and Voila!:










I'm going to try to make a 'harder/stronger' one so I can see if it's really going to work.
And I found more templates of dollhouses.. God I'm drooling all over.

It's cold here in Sao Paulo, very very cold... I need soup!
Later!



Oi,


Ok, durante o fim de semana eu comecei a sala de jantar, mas eu fiquei entediada e eu não terminei. Deixem a sala no topo da casa de bonecas 'secando'  ... por três dias ...
Mas eu tenho o protótipo de uma escada circular / espiral! Meu dia no trabalho foi muito lento hoje e eu estava inspirada. Meu chefe me deu algumas dicas e Voilá!


Vou tentar fazer uma 'mais firme/forte' para que ver se realmente irá dar certo.
E eu achei mais modelos de casas de bonecas .. Deus, eu estou babando totalmente.
Está frio aqui em São Paulo, muito, muito frio ... Eu preciso de sopa!
Até mais tarde!

No comments:

Post a Comment