Followers

Monday, August 15, 2011

Day 15 - I remember, it was a Friday...

Hi,

I'm a very busy bee... NOT

I got bored this weekend and I did not worked on the dollhouse. Instead I finished a paper Santa's Shop - from Canon - and yesterday I gave it as a gift for my little cousin, Maria Eduarda.


Oi, 
Tenho sido uma abelhinha muito ocupada... QUE NADA!
Fiquei entediada este fim de semana e não trabalhei na casa de bonecas... Ao invés disso terminei a 'Fábrica de Presentes do Papai Noel' por Canon - e ontem eu presenteei minha priminha, Maria Eduarda.





She was very happy, but I don't think it's going to last long... Well she'll have a good time playing with it. So it was worth it!
Friday night - day 15 - I finished the children's bedroom - third floor.
And here it is:


Ela ficou muito feliz, mas não acho que vai a casinha vai durar muito tempo... Bem, ela vai se divertir brincando com a casinha. Então valeu a pena!
Sexta a noite -  15° dia - eu terminei o quarto dar crianças - terceiro andar.
E aqui está:





I even got some borders - The Pooh!


E eu até coloquei uma borda - O ursinho Puff!





And I found new models to drool over.
Ufi Ufi, now is the dreaded staircase halls and the dinning room from Doom!
God this staircase is killing me!
Later!


E eu encontrei novos modelos pra babar.
Ufi Ufi, agora é a vez das infelizes das salas das escadas e a terrível sala de jantar!
Deus, esta escada está me matando!
Até mais!

No comments:

Post a Comment