Followers

Friday, July 15, 2011

Day One - Part One

Good Morning!

Last night I started the hard work. ;)

I was printing the base-walls when suddenly my color ink was gone... So I continued with the black&white (gray scale) only.
No matter 'cause I'm planning to cover that with wallpaper in the end anyway.
I decided on a floor plan, front and side views which I'll post later tonight with the 'parts'. I used images from the web to create the floor plans but I'm not complete sure about the staircase.. I don't know if I'm capable to put that very chic staircase together without instructions... but I'll try anyway. Worst case, I'll have to make do with a simple design.
I'm planning to start gluing the room boxes together tonight after work.
That's all for now. later!




Bom dia!


Ontem à noite eu comecei a trabalhar duro. ;)


Eu estava imprimindo as paredes-base, quando de repente a minha tinta colorida acabou ... Então, eu continuei com apenas a preta (escala de cinza).
Não importa porque estou planejando cobrir com papel de parede de qualquer maneira.
Eu decidi por uma planta baixa, com vistas frontal e lateral, que eu vou postar hoje mais tarde com as "partes". Eu usei  imagens da internet para criar as plantas baixas, mas eu não estou completamente certa sobre a escada... Não sei se sou capaz de montar aquela escada chique sem instruções ... mas vou tentar de qualquer maneira. No pior dos casos, eu vou ter de me contentar com um design simples.
Estou planejando começar a colar os cômodos esta noite depois do trabalho.
Isso é tudo por agora.


Até mais!

No comments:

Post a Comment